Czy jeśli obniżę ceny produktów w sklepie, to wszyscy zaczną u mnie kupować?
[vc_row][vc_column][vc_column_text]Rozmyślając nad tym, co motywuje klienta do zakupu w sklepie internetowym, niewątpliwie w
pierwszej chwili przychodzi nam na myśl odpowiednia cena. Jest to taki pierwszy i odruchowy trop. I
słusznie, ponieważ cena w branży e-commerce odgrywa ważną rolę. Jednak nie jest ona jedynym
wyznacznikiem, który motywuje do zakupu.
Tak więc nie ma jednoznacznej odpowiedzi na tego typu pytanie:
„Czy jeśli obniżę ceny produktów w sklepie, to wszyscy zaczną u mnie kupować?”
Odpowiednia cena nie gwarantuje transakcji. Owszem, wzrośnie szansa na zwiększenie sprzedaży,
lecz mimo wszystko odbiorcy decyzję o zakupie dokonują, uwzględniając ponadto m.in.:
ogólne zaufanie
markę
łatwość dokonania zakupu
to, czy przedstawiona została unikalna korzyść dla kupującego
społeczne dowody w sklepie
akcje motywujące do zakupu
W uproszczeniu, dokonywanie zakupów w sklepie online w głównej mierze opiera się na zaufaniu do
tej transakcji.
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]
Dodaj komentarz