Czy jeśli obniżę ceny produktów w sklepie, to wszyscy zaczną u mnie kupować?

Czy jeśli obniżę ceny produktów w sklepie, to wszyscy zaczną u mnie kupować?

Rozmyślając nad tym, co motywuje klienta do zakupu w sklepie internetowym, niewątpliwie w
pierwszej chwili przychodzi nam na myśl odpowiednia cena. Jest to taki pierwszy i odruchowy trop. I
słusznie, ponieważ cena w branży e-commerce odgrywa ważną rolę. Jednak nie jest ona jedynym
wyznacznikiem, który motywuje do zakupu.
Tak więc nie ma jednoznacznej odpowiedzi na tego typu pytanie:
„Czy jeśli obniżę ceny produktów w sklepie, to wszyscy zaczną u mnie kupować?”
Odpowiednia cena nie gwarantuje transakcji. Owszem, wzrośnie szansa na zwiększenie sprzedaży,
lecz mimo wszystko odbiorcy decyzję o zakupie dokonują, uwzględniając ponadto m.in.:
 ogólne zaufanie
 markę
 łatwość dokonania zakupu
 to, czy przedstawiona została unikalna korzyść dla kupującego
 społeczne dowody w sklepie
 akcje motywujące do zakupu
W uproszczeniu, dokonywanie zakupów w sklepie online w głównej mierze opiera się na zaufaniu do
tej transakcji.

Udostępnij post

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *